بعضی وقتا یهو نمیشه

خرید بک لینک

همین الان جوونیو تصور کنید که به همراه اول بدهکاره و خطش یه طرفس:-))

فردا ساعت یازده امتحانم داره ، امتحانشم سخته!!

بعلاوه ی اینکه تو یه اتاقی نشسته که خیلی نا مرتب و کثیفه:-)))

مغزشم دیگه ظرفیت حفظ کردن هیچ نوع ضایعه ای رو نداره!!

......



بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: جوان,بیچاره, نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: سه شنبه 28 شهريور 1396 ساعت: 6:56

می خوام بگم از یه روزی که اتفاق خوبی برام نیفتاد:من روز قبل امتحان پاتولوژی حدود ساعتای دو ونیم خیلی خیلی حالم بد شد !! در اون حدی که اصلا نمی تونستم نفس بکشم ..تو کتابخونه کنار میم بودم.میم دو سال بزرگتره منه و تا حالمو دید اومدم سمتم !!باور نکردنی بود برام که به خاطر یه امتحان اونجوری بشم.میم ، اشاره کرد به ک که بیا .ک دستمو گرفت و بردم بیرون .. من سرفه هامو با نهایت قدرت تو کتابخونه قور بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: بعضی,وقتا,ممکنه, نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: سه شنبه 28 شهريور 1396 ساعت: 6:56

جالبیش این جاست:من بعد امتحان اخر کمبود خواب داشتم که خوب چیز عادیه..اونچه که عجیبه اینکه من یه روز کلا فرصت داشتم.. فرصت اندکیه ... من نمی دونم چرا اون یه روز به جای خوابیدن تا هفت صبح فردا هی رفتم بیرون و بیرون.. درک نکردم که چرا تو ماشین بزن و برقص راه انداختم و انرژی باقی ماندمو کردم صفر و من دیگه روی حالت اخطار نبودم .. در واقع به کل خاموش کردم....قرارم بیستم شهریور بود همون جای سابق با ا بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: شایدم,پراکنده,نباشه, نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: سه شنبه 28 شهريور 1396 ساعت: 6:56

Mu talaiپیام های کوتاهکاره روزمره ٥ روز هفته کلمات کلیدیموش که مال من شد:))جمله محشر!!جز از کلخیلی کوچیک ولی باعث خشنودیخاطرات بد پر -فقط خاطرات خوب١٣٩٤-حال بد - عمق فاجعهبایگانیشهریور ۱۳۹۶(۵)مرداد ۱۳۹۶(۸)تیر ۱۳۹۶(۱۲)خرداد ۱۳۹۶(۱۲)ارديبهشت ۱۳۹۶(۱۲)فروردين ۱۳۹۶(۱۱)اسفند ۱۳۹۵(۱۰)بهمن ۱۳۹۵(۶)دی ۱۳۹۵(۷)آذر ۱۳۹۵(۹)آبان ۱۳۹۵(۱۸) بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: دنبال,گردی؟, نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: جمعه 17 شهريور 1396 ساعت: 3:00

Mu talaiپیام های کوتاهکاره روزمره ٥ روز هفته کلمات کلیدیموش که مال من شد:))جمله محشر!!جز از کلخیلی کوچیک ولی باعث خشنودیخاطرات بد پر -فقط خاطرات خوب١٣٩٤-حال بد - عمق فاجعهبایگانیشهریور ۱۳۹۶(۴)مرداد ۱۳۹۶(۸)تیر ۱۳۹۶(۱۲)خرداد ۱۳۹۶(۱۲)ارديبهشت ۱۳۹۶(۱۲)فروردين ۱۳۹۶(۱۱)اسفند ۱۳۹۵(۱۰)بهمن ۱۳۹۵(۶)دی ۱۳۹۵(۷)آذر ۱۳۹۵(۹)آبان ۱۳۹۵(۱۸) بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: چهارشنبه 15 شهريور 1396 ساعت: 0:15

این چند روز هی خواستم بنویسم ، هی خواستم بنویسم!نوشتم ! همه جا غیر این جا !!!دلیلش چیه؟خوب چند تا دلیل داشت ولی مهم ترینش این بود که یه حس مزخرف به من غلبه کرده بود و باعث شده بود همش راجع اون بنویسم !! تمام نوشته هام با اون حس بود فقط همون حس!!از یکنواختی متنفرم !!! از اینکه تو یه حس گیر کنم متنفرم!! ولی تو این مدت تو این حسه گیر کرده بودم!!تا اینکه یه روز صب تصمیم گرفتم کم رنگ ترش کنم !! ک بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: دوشنبه 13 شهريور 1396 ساعت: 0:19

میشه به من یه کمکی کنید؟

اگه شما بخواید یه نامه به یک هم اتاقی بنویسید که اهل یه کشور دیگس چی می نویسید؟ یعنی مثلا بگید چه جوری شروع میکنید و چی مینویسید توش؟

دقیق تر بگم :

فک کنید میخواید برید ادامه تحصیل یه کشور دیگه و اونجا در یک خونه هم خونه ای دارید که بیگانس در واقع !

خلاصه که شدیدا به کمک نیاز دارم:-))

بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: دوشنبه 13 شهريور 1396 ساعت: 0:19

اینطوری شد که خانواده رفتن مسافرت و من موندم تنهای تنها...نه اینکه ناراحت باشم نه! اتفاقا برای مامانم خوشحالم که بالاخره رفت مسافرت:-)راستش مامان من خیلی شیطونه یعنی از وقتی که داداشمم دانشجو شد دیگه یه لحظه هم تحمل خونه و پخت وپز و نداره برای همین همش بیرونه یا تنهایی یا با دوستاش الانا که البته من امتحان دارم و داداشم خلاص شده نسبتا ،با هم بیرونن البته گاهی هم پیش میاد که من بلیت تئاتر یا سینم بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: تموم,شروع,خیلی,چیزا, نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:43

امروز یعنی ١شهریور ضمن گردش در بیمارستان و تبریک گفتن به استاد مورد علاقم:-)! یه گند کاریم کردم!!!راستش من فراری شدم از یه نفر و همه تو فکر اشتیِ ما. این طوری که دعوا خیلی خیلی الکی شروع شد و خلاصه انقدری کشش دادیم که رسید به اینجا که هیچ روی دیدن همدیگه رو نداشتیم!!!من کلا بی خبرم از رفقا ! درسته کنار دستشون درس می خونم و هر روز بهشون سلام می کنم ولی سر یه قضیه ای اعصابم خورده و در عین حال ام بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: بخونید,کاریه,شهریور,طلایی, نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:43

صفحه بندی